Peisaj printre Gene


the_trip_by_nkeo

Zăpezi vechi!

Sorbind din prognoza meteo
În gnoza sa, un Vincent
A gasit deja : urechi!

Natura înfundată stereo.

Trimit iscoadele minţii
Catapulte-n inimă,
Cerşetori fără cauză,
Se comportă ca sfinţii,

Egoism olog, mayasi umiliţi,
Sfârşituri doar de judecată,
Deocamdată minţi goale, oameni mici
Se lasă amăgiţi,
Când vor înţelege vreodată?

 

Clima e neagră, elanul lor e verde,
Troiene de colinde, iar
Clima decapitată se vinde,
Ne-am vinde si ochii,
Şi-ai zice : „Las`că nu se vede!.”

Codul e roşu, elanul tău e-un zimbru ce plânge.
Ţi se pare normal că ninge,
Da-n partea opusă cam frige,
În stilu` ăsta becul Terrei se stinge,
Stiloul cere cerneală, fără, peniţa se frânge.

Alegi să te prefaci,
Da` stai, opţiunea e obligatorie?
Păi da, ei pun în saci sau
Nepoţii tăi domesticesc o molie.

40

Catrene clasice,
Le transform în versuri practice,
Motivat ca

Un curcan american deghizat în flamingo,

Vin alb-negru, în gri, color,
Nu-mi pasă că eşti mexican sau gringo,
Îmi pasă că mesteci orbit de la televizor,
Şi înc-ai carii în gândire, amigo!

Fii tu! Lasă muzica să fie,
Doar simte-o!
Eşti om, deci divin,
Iubeşte-ţi aproapele,
Iubeşte-ţi şi firea, părăsind-o.

Priveşte ce frumos eşti,
Observă timpul căci
El observa cum creşti,
Conturează-ţi principii,
Da, ştiu că trăieşti,
Să ai şi excepţii,
Soarbe si excese,
Fii atent dar
Ceştile să nu topeşti!

13737_1141429778876_1321394460_30367883_5821886_n

 

Mă-ntorc în grota mea acum
Ascunsă-n pături de cristal,
Cu păsări lăfăite-n scrum
Şi greieri conservaţi,

Le iau arcuşul, pana grea,
Încep sa cânt,
Şi grota mea e plină,

Sughiţuri de Tezeu,

Fripturi de minotaur şi coaste de Adam să o susţină,

Frati si surori în litere,
Metaforele-s minereu.

 

                                        K.

 

 

Publicat de

kontraziceri

kontrazici sau altădată?

Kontrazici ?